Впечатляващи кино трансформации (Част втора)

Впечатляващи кино трансформации (Част втора)

51ac48ade381728365

В първата част от тази поредица те запознахме с Джереми Ренър, Карл Ърбън, Пол Уолкър, Джейк Джиленхол и Джейсън Момоа, които впечатляват с физиката си. Сега на ред са други актьори, които също са успели по-един или друг начин да влезнат във форма, а с това и в нашата класация за трансформации на тялото.

ryan_reynolds_mh

Райън Рейнълдс
Възраст: 36
Филм: Блейд (2004)

Още преди да се появи в ролята на супергерой в „Зеленият фенер“, Райън Рейнолдс имаше едно от най-перфектно изваяните тела в Холивуд.

Всичко започна през 2004 г. за ролята му в „Блейд: Тройца“. Тези, които са го виждали в едни от първите му филми, ще се шокират от трансформацията му.

„Живеех доста нездравословно в началото на моята кариера „, признава актьорът от сериала „Две момчета и едно момиче“. „Не ме интересуваше какво ям или пия. „, допълва той. Всичко се променя, когато получава ролята за Блейд. След три месеца, шест дни тренировки в седмицата и хранене с 3200 калории на ден, Рейнолдс покачва близо 13 кг мускулна маса.

„Този период промени живота ми, защото ме научи, че всъщност можете да направите неща, които преди това бяха невъзможни“, казва Райън.

Сега той обяснява, че телесните му мазнини са едва 5%. Неслучайно проучване наскоро показа, че жените биха изневерили на мъжете си именно с него при такава възмож­ност. Рейнолдс оглави класацията на сп. „Фитнес“ с 14% от гласовете на участниците, а неговият колега Райън Гослинг остана на второ място само с един процент по-малко.

hugh-jackman-the-wolverine-muscleХю Джакман
Възраст: 44
Роля: X-men (2000)

Откакто беше избран за ролята на Върколака във филмите за X-Men през 2000 г., Хю Джакман поддържа армия от почитателки. Върколакът се завръща това лято в поредната серия на хитовата поредица и 44-годишният австралиец изглежда по-здрав от всякога. Неговият фитнес режим е разделен на три еднакво важни фази – покачване на маса, тренировки за сила/издръжливост и поддръжка на тялото.

Той се събужда в 4 часа всяка сутрин и яде четири белтъка. Не приема въглехидрати след обяд и преди лягане пие протеинов шейк.

vin-diesel-workout-routineВин Дизел
Възраст: 45
Роля: Бързи и яростни (2001)

Бившият охранител на нощен клуб Вин Дизел се появи под светлината на прожекторите с поредица от впечатляващи роли и още по-впечатляващ торс в началото на 2000 г. Неговата роля като здравия  Доминик Торето през 2001 г. в „Бързи и яростни“ даде на публиката първия поглед на Дизел в ролята на екшън герой и те харесаха това, което видяха. В допълнение на тренировките с тежести и кардио,  Дизел признава, че има привързаност към йогата: „Аз искам да бъда подвижен, аз искам да съм като пантера.“

Tom-Hardy-WarriorТом Харди
Възраст: 35
Роля: Черният рицар: Възраждане (2012)

Том Харди е вече в доста добра форма. След като участва във филма „Войнът“ през 2011 г., Том вдигна много високо летвата за ролята на Бейн в последната лента за Батман.

Бейн трябва да бъде физически най-впечатляващият враг на Батман и за 175-сантиметровия Харди това означава, че трябва да увеличи доста размерите си, за да изглежда добре срещу 185-те сантиметра на Бейл. Харди тежи над 90 кг по време на снимките, което означава, че е добавил най-малко 14 килограма след „Войнът“.
„Имах около шест седмици преди снимките, в които се опитах да качвам „, казва той. „Беше важно да направя Бейн голям и заплашителен“, добавя Том. За да може да изглежда колкото е възможно по-опасен, неговият личен треньор Патрик Монро работи по неговите рамене и гърди със серия от специални лицеви опори. Резултатите са зашеметяващи.

Джерард Бътлър

gerard-butler-rings-480-415 Възраст: 43
Роля: 300 (2007)

Любимата част от тренировката на Джерард Бътлър за филма „300“ е гръбният тренажор, който имитира гребане. След едномесечни здрави тренировки, той признава, че не е изчистил достатъчно мазнините, така че два седмици преди старта на снимките започва още по-тежки занимания. Той се подлага на тях и по време на самите снимки, а тренировките му включват интензивно използване на тренажора последвано от вдигане на тежести. Перфектната комбинация за влизане в оптимална форма. За да запази добри нива на енергия, той постоянно яде, а храненията в деня му са между пет и осем, разпределени на всеки два часа.

Тук е и първата част на материала. Не пропускай да видиш трансформацията на Джереми Ренър, Карл Ърбън, Пол Уолкър, Джейк Джиленхол, Джейсън Момоа.

Материалът е вдъхновен от американското сп. “Спорт и фитнес”.