Всички сме в очакване на една по-добра 2022 година, брато. Не само в професионален план, но и в личен. На това се надяват и пичовете, които произвеждат гумички, така де, кондоми. Водещата компания Karex Bhd, очаква тази година търсенето на продуктите й да се върне на нивата отпреди пандемията. Продажбите на марки, като Durex, са нараснали с 30% през фискалната 2021 г. и са съставлявали 60% от приходите на компанията, в сравнение с 49% година по-рано.
“Когато имаше 40% спад по отношение на потреблението в световен мащаб, сегментът на потребителските стоки на Karex продължи да отчита ръст,” казва пред Ройтерс главният изпълнителен директор на компанията Го Миа Киат. – Тази година очаквам търсенето да се възстанови до нивата отпреди пандемията. Стойността на продажбите може да нарасне дори още повече, тъй като потребителите купуват от по-скъпите продукти.”
За финансовата година, приключила през юни 2021 г., продажбите на компанията са нараснали с 6% спрямо 4% ръст в предходната година, въпреки че тя отчита първата си годишна загуба, откакто излиза на борсата през 2013 г. За финансовата 2022 г. анализатори очакват продажбите да се увеличат с 9%, сочат данни на Refinitiv Eikon.
Го смята, че търсенето ще нарасна вследствие на презареждането с продукти от страна на дистрибутори и държавни агенции, чиито стокови запаси са изчерпани през последните две години.
“Започваме да получаваме много поръчки, които са подадени като спешни,” казва Го.
Компанията си е поставила за цел да произведе 500 милиона латексови ръкавици в завода си в Тайланд до март и възнамерява да увеличи производството до пълния си капацитет от 2.5 млрд. до три години, казва Го.