За мускулите на Скалата

За мускулите на Скалата

Летните месеци – и в частност морето – наближават, а ти едва сега си се сетил, че е време да постегнеш биреното коремче. Малко късно, което те навежда на мисълта, че трябва да прибегнеш до изпипана програма, която е използвана от някой от най-добрите билдъри. Именно за това решихме да разкрием тайните на Дуейн Джонсън – Скалата.

Известният актьор и бивш кечист е един от най-известните фитнес маниаци, който има милиони последователи. Той тренира по шест пъти в седмицата, а почивката му е сведена до минимум.

Джонсън не обича да дели ръцете в различни тренировки и за това работи за бицепс и трицепс в една. В същото време набляга здраво на прасците, с които се занимава в три дни от седмицата. Упражненията ги прави в три серии, а не в стандартните 4.

0

Денят му започна рано сутрин (когато и ние, и ти се прибираме от Студенстски град) с кардио, след което приема обилна доза протеин под формата на шейк. Следва закуска, а след нея 90 минута тренировка. В менюто му влиза и риба треска, с която зарежда тялото си след тежките занимания в залата.

pain-gain-680

В същото време Дуейн обича да променя тренировките, за да стресира мускулите си. Именно за това заниманията му винаги са различни. Големите мускулни групи тренира веднъж седмично, а по-малките (бицепс, трицепс) по два. Всяка серия започва с относително висок брой повторения (над 12), които намаляват с увеличаването на тежестта.

the-rock-dwayne-johnson-2013-best physique in wrestling
Ами това е от нас, брато. Сега всичко е в твои ръце! Споделеното по-горе звучи страшно, но когато ти стане навик, ще видиш, че е приятно да се потиш на леженката, вместо на дивана с чипс и бира. За нас е важно да бъдеш здрав.