Тренировка за гръб с Том Харди

Тренировка за гръб с Том Харди

Холивудските актьори, брато, са всеизвестни с отличните си резултати във фитнеса. Това е така, защото имат най-добрите треньори, качествени добавки и доказани специалисти в хрането. С две думи, когато имаш необходимите средства, нещата се получават по-лесно.

Разбира се, не става само с кеш, трябва и труд. А Том Харди е един от тези, които не чакат всичко на готово. Британският актьор обича да тренира и не крие начина на подготовка за различните филми.

Попаднахме на негова тренировъчна сесия, в която разкрива и как се е подготвял в един период от своята кариера. Става въпрос за 4-дневна тренировъчна седмица, а в конкретния случай ще акцентираме върху заниманието за гръб. Даваме и примери с видеа на конкретните упражнения.

Програмата на Том Харди

Ден 1: Гръб и трапец
Ден 2: Гърди
Ден 3: Ръце
Ден 4: Крака и рамене

Примерна тренировка за гръб:

Lateral pulldowns 3×10

Barbell shrugs 3×10

Dumbbell rows 3×10

Wide Grip Barbell Shrugs 3×10