Фитнес съвети от личния треньор на Хю Джакмън

Фитнес съвети от личния треньор на Хю Джакмън

mike_ryan_interview_a

Личният треньор на Хю Джакман – Майкъл Райън – разкрива тайните в залата на холивудския актьор. Той смята, че възрастта не е извинение, за да се пропускат заниманията. Майкъл обяснява това, което прави по време на тренировки, за да се държи Джакман в отлична форма.

-Сменили ли сте начина на трениране предвид напредналата възраст на Джакман?

Ние обичаме традиционните тренировки, които включват всякакви видове преси и лежанки. Но повечето от тези упражнения могат да доведат до проблеми с напредване на възрастта. Хю и аз включваме DMT (динамични тренировъчни движения) в нашите сесии за намаляване на риска от контузии. Когато остаряваш, поддържането на подвижността е от ключово значение за получаване на добри резултати. Давам му много упражнения, за да може Хю да поддържа пълна мобилност.

Никога, никога не започваме тренировка с тежести без минимум 10 минути загрявка. След сесията обикновено завършваме с 20 минути кардио – бягане или плуване.

-Какви са някои от най-големите грешки, които мъжете над 30-те правят?

Те всички се придържат към една и съща рутина, диапазони и повторения и просто не се развиват. Те са в застой по начина, по който тренират и не са отворени към по-нови методи и похвати. Променяйте тренировката си. Дори да не сменяте често програмата си, винаги можете да промените наклона на пейката, скоростта на изпълнение, работната тежест, хвата и всичко друго, което би разнообразило упражненията, които изпълнявате.

Mike+Ryan+Hugh+Jackman+Goes+Swim+fgDeDHV1HNUl

Не сте ли сменили добавките и диетата?

Хю и аз вярвам в това, което ние наричаме диетата с ниско HI. Имам предвид, че той консумира храни, които не са обработвани допълнително от човек. Ние вярваме, че можете да получите огромна сума от вашите хранителни вещества, минерали и всички неща, които тялото ви се нуждае от ниски – HI храни. Всякакви рафинирани храни са изключени от нашето меню. Това означава, че получава необходимите протеини и въглехидрати от плодове, зеленчуци и органични храни. Ние използваме протеин на прах и BCAAs все пак.

Тренировка с партньор?

Тренирайте с приятел или в група. Дори и ако вашият приятел е под нивото ви, в крайна сметка и двамата ще започнете да подобрявате резултатите си в залата. Тренирайки с някой, е един от най-лесните начини да получите последователност и резултати.

Колко време е необходимо за обикновения човек, за да започне да вижда резултати в залата?

Вие не можете да видите резултатите в първата седмица, но начинът, по който се чувствате е полезна отправна точка. Така че аз винаги питам хората след техните тренировки, за да видя как им действат. Хората започват да виждат резултати след около шест до осем седмици и след това по-сериозни промени на около трития месец. Но в дългосрочен план са необходими около девет месеца за по-значителни развития на тялото. Аз се съсредоточавам върху психичното състояние на трениращия след тренировката от първия ден, за да се поддържа позитивност.

m+mrct3XPlTwMl