Кой е най-добрият Форд?
Продаденият.
Защo e създаден Форд?
Да не е Опел на последно място!
Един Форд запалил през зимата и те го кръстили Фокус…
Коза и Форд да не ти влизат у двора и мрат от веднъж…
Може да продължим така с часове, брато. Ебавките по адрес на автомобилната марка Форд са повече от головете на Валери Божинов в цялата му кариера. Това обаче приключва. Точно така! Новият модел на Форд излиза след година и ще помете конкуренцията като Чък Норис – банда азиатци, когато е в лошо настроение. Хич не прекаляваме, брато!
Представяме ти новия модел на Форд. Новата GT версия, която ще излезе официално на пазара през 2016 г. Това извънземно возило е наследник на спортната легенда GT40, но тази направо ти секва пикнята, акото и дъха, щом я зърнеш в муцуната. Истинският тарикат не се прай на тарикат в Студентски град. Истинският тарикат кара такава кола.
Какво има? Всичко, брато. Като започнем с V6 двигател с две турбини и над 600 к.с. Той се куплира (свързва) със 7-степенна трансмисия с два съединителя, монтирана в задната част на колата. Спирачките са въглеродно-керамични, което може да накара всеки братчед на 100 Кила да ги тафне за децата да си играят.
Има ли още? Да! Прототипът разполага с 20-цолови джанти с гуми Michelin Pilot Super Sport Cup 2, разработени специално. И да ти ги открат, няма къде да ги сложат.
Новият GT пък е изработен почти изцяло от алуминий и въглеродни нишки, които дават основание на производителите да твърди, че е една от серийните коли с най-добро съотношение между теглото и мощността.
А 2016-а не е избрана случайно за старта на продажбите. Догодина се навършва половин век от легендарната победа в “24-те часа на Льо Ман” през 1966 г., когато състезателната версия на модела печели призовите три места, буквално издухвайки Ферари. Ебавките за Форд свършиха, нали, брато?
Като казахме Ферари, новият модел на Форд много прилича на “Черно конче”, което може да ти послужи при измислянето на лъжи по адрес на меркантилните момичета от село, за да ти пуснат.
Ако не измислиш нищо оригинално, просто отвори вратите. Те се отварят нагоре, а местата са две. Кокпитът е карбонов, а отпред има активен спойлер с автоматично регулиране. Отпред и отзад има алуминиеви подрами и карбонови панели. Това може да не ти говори нищо, но решихме да те впечатлим максимално с този Форд.
Колко струва? Много, брато. Тия статии са за бедните, като нас.