Тайните на Джейсън Стейтъм в залата

Тайните на Джейсън Стейтъм в залата

Jason-Statham-Workout-Routine (1)

Гледал си го в „Гепи“, „Италианска афера“, „Огън в кръвта“ и не на последно място – „Транспортър“. Той е Джейсън Стейтъм и е идол на редица фитнес маниаци. Именно за това сега ще ти разкрием част от неговите тайни за подготовката за касовите ленти, в които е участвал.

За тях говори неговият личен треньор Логън Худ, който го е  подготвял за „Транспортър 3“.

-Г-н Худ,можете ли да разкриете диетата на Джейсън?
Джейсън не яде нищо особено преди тренировка. След нея той има следтренировъчна напитка за възстановяване от Hammer Nutrition. По принцип, когато той има тренировка, не приема под никаква форма рафинирани въглехидрати. Намалявае и приема му на килокалории до 2100-2200 на ден.

-Колко време бе необходимо, за да влезе във форма Джейсън за ролята си в „Транспорър 3“?
Отговорът на този въпрос не е толкова лесен. Тренирахме в продължение на 10 седмици преди снимките. В общи линии той не спря, докато не приключиха снимките и на „Транспортър 3“. С изключение на няколко седмици отпуск по време на зимните празници, ние тренирахме последователно от юни 2007 г. до средата на април 2008 година. По-голямата част от това, което виждате на камерата в двата филма, се осъществява в 10-те седмици преди „Смъртоносна надпревара“.

В този период Джесън Стейтъм тренира по шест дни в седмицата по един час на ден.

Logan-HoodБлиц с Логън Худ

Вашето оръжие №1:
Правилното хранене

Вашето правило №1 при храненето
Да не се приемат рафинирани въглехидрати

Вашият съвет №1 да бъдат хората винаги мотивирани
Да дават пример на останалите.

Най-добрият момент от това да си личен треньор:
Струва си да помагаш на хората да бъдат здрави и силни

 

Любимата тренировка на Джейсън Стейтъм

1. Набирания – 5 серии х 8 повторения
jason-statham-workout-routine3

2. Удряне в земята на медицинска топка – 5 серии х 20 повторения
Medicine-Ball-Slams-Overhead-Medicine-Ball-Slam-v

3. Качване и слизане от платформа с дъмбели в двете ръце – 5 серии х 20 повторения
SingleLegDumbbellBoxStepUps

4. Повдигане на краката от вис – 5 серии х 20 повторения
povdigane-na-krakata

5. Клякания – 5 серии х 20 повторения
Prisoner-Squat

6. Бърпи – 5 серии х 20 повторения
marines_burpee

Очаквайте скоро и пълната тренировъчна програма на Джейсън Стейтъм!

Материалите са по американското издание на сп. „Men’s Health“!