Ще застигне ли проклятието на Дрейк “Барселона” преди дербито с “Реал” (Мадрид) в неделя. Едно е сигурно, на феновете на каталунците не им е спокойно вече. Бившият тим на Христо Стоичков ще излезе за двубой със специален екип с логото на лейбъла на рапъра – OVO Sound. Вместо основния спонсор Spotify, изображение на бухал ще стои върху екипите на Барса за Ел Класико, като по този начин клубът ще отбележи, че канадският изпълнител надхвърля 50 милиарда стриймвания в музикалната платформа Spotify.
🦉 @Drake 💙❤
First artist to hit 50 billion @Spotify streams. First artist to share the @FCBarcelona shirt. pic.twitter.com/cBiHjge5FG— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
Дотук добре! Има едно “но”! Дрейк вече е известен със своето проклятие, което се задейства всеки път преди да се снима със спортист преди голямо събитие. Усети го Левин Курзава от “Пари Сен Жермен” преди години, когато публикува снимка с Дрейк, а след това бе част от отбора, загубил с 1:5 от “Лил” в най-тежкото поражение на клуба от 19 години насам.
Преди това същото се случи с Пиер-Емерик Обамеянг, Серхио Агуеро и Пол Погба. Джейдън Санчо също има фотос с рапъра, а после падна с 0:5 от “Байерн”. Бившият нападател на “Ливърпул” Даниел Стъридж се снима с изпълнителя преди да дойде драматичния провал на тима в борбата за титлата през 2014 година. Конър Макгрегър пък се щракна с певеца преди да загуби от Хабиб Нурмагомедов. Стигна се дотам, че “Рома” забрани в шеговит туит играчите на тима да си правят селфита с Дрейк. Eдно е сигурно – не бихме заложили на “Барса” в неделя.
All Roma players banned from taking photos with Drake until the end of the season
— AS Roma English (@ASRomaEN) April 15, 2019