Откога казваме, брато, че този свят не върви към добро. Можем да обосновем тази наша теза с новината за създаването на синьо вино. Дотук добре – нов вид алкохол, още по-хубаво за нас. Но истината зад красивата течност е съвсем друга – тя е създадена, за да събира повече лайкове във Фейсбук. Тъпо!
Екипът на Gik е съставен от млади хора, в двайсетте си години, които нямат предишен опит с вината, което допълнително поставя под съмнение вкусовите качества на любимата напитка на Веско Маринов. Те нямат фиксиран офис и график. Това са дизайнери, програмисти, художници и музиканти, които са много далеч от корпоративния бизнес модел.
Цветът му се получава от синия пигмент в гроздето – антоцианин и друг естествен оцветител – индиго. Виното Gik може да се консумира с храни като суши, начос с гуакамоле, паста карбонара и пушена сьомга, но най-сполучливо е с кифли.