8 храни за повишаване на настроението

Тази овца е щастлива.

Можеш и ти да повишиш настроението си с подходяща диета, вместо с хапчета, тъй като много храни съдържат вещества, с които тялото произвежда съставките именно за добро настроение. Ако се чувстваш напрегнат, изнервен и без желание да започнеш работа, промени диетата си. Ето какво предлагат от аптека „Оптима“.

Агнешко месо

Най-здравословно е месото от животни, които са отглеждани на паша, а не са хранени основно с фураж. То съдържа линолова киселина, която е разновидност на мазнините, но е полезна за тялото, тъй като се бори с хормоните на стреса. Полезната съставка предпазва мозъка и понижава опасността от инфекции, които са предизвикани от мазнини в зоната на талията. Агнешкото месо съдържа лесно усвоимо от тялото желязо, което е от съществено значение за настроението. Ние от brato.bg го предпочитаме на чеверме.

Натурален шоколад

Не се чудете, че шоколадът често оправя настроението ви. Причина за това не е само захарта в млечния шоколад. Основното е какаото, което включва в състава си антиоксиданти. Какаото подобрява настроението и концентрацията, активира кръвообращението на мозъка и ви зарежда с енергия. Тъй като какаото е в най-високи дози в натуралния шоколад без захар, хапвайте тази разновидност по-често. Половата ти мощ също е гарантирана. Само не попадай в тъмна стая с други мъже.

Не забравяй, че не можеш да го ядеш постоянно. Не си направен от шоколад.
СНИМКА: motivationbychocolate.blogspot.com

Кисело мляко

Киселото мляко е най-полезната разновидност на млечни продукти, заедно с изварата. То съдържа пробиотици, които са особено полезни за червата и за имунната система. Калцият в киселото мляко дава команда на организма да произведе невротрансмитери, а недостигът на съставката може да предизвика раздразнителност, напрегнатост, нарушения в запомнянето. Подбирайте кисело мляко от животни, които са хранени на паша, тъй като то е най-полезно. Съветваме те да не купуваш кофички по 30 стотинки. Най-малкото, което можеш да си докараш, е запек. Правят го от дъвка изродите.

Аспержи

Много сериозен източник на триптофан, един от малкото в растителното многообразие, който е основа за производство на серотонин. Серотонинът е един от основните мозъчни невротрансмитери, който влияе на настроението. Високите нива на фолиева киселина в аспержата подсилва ефекта, тъй като се оказва, че половината от хората, които страдат от лошо настроение, имат понижени нива на съставката. Ензимите в храната са чудесна терапия срещу махмурлук. Не става обаче за шмъркане и набиване венезно.

Мед

Освен ако не сте алергични спрямо пчелни продукти, медът е чудесна храна за настроението ви. Захарта повишава настроението, но е вредна за здравето ви. Медът притежава същата сладост, но е много по-полезен и съдържа много здравословни съставки, като кверцетин и камферол, които редуцират възпаленията. Това е от съществено значение за здравия мозък, тъй като лошото настроение може да произхожда от хронични възпаления. Греби с лъжицата като Мечо Пух.

Вземи пример от нея.

Домати

Всички домати са сериозен източник на ликопен. Той е фитонутриент, който е мастноразтворим, а защитава мозъка и го пази от инфекции, които могат да доведат до депресия. Тъй като съставката може да се намери основно в люспите на доматите, най-добре е да консумирате чери домати. За да подсилите усвояването й, можете да комбинирате с малко зехтин.

Яйца

Някои лекари наричат яйцата „перфектната храна”, тъй като в тях са включени важните за настроението омега-3 мастни киселини, цинк, витамини B и йод. Те зареждат с енергия и повишават настроението, но трябва да са от птици, които са отглеждани свободно и не са хранени с вредна храна, която повлиява на качеството на съставките.

Яйцата от щастливи кокошки ще те направят терминатор.
СНИМКА: hdwallpapersarena.com

Полезни сладки

Макар захарта да повишава настроението, тя вреди на здравето. Запомни това, за да не береш ядове. Ако обичаш да похапваш сладко, можеш да се насладиш на нискокалорични сладки с кокосово масло, кафява захар и цитруси, тъй като в тях има полезни мазнини и предпазващи мозъчната дейност флавоноиди. Не прекалявай, за да не играе дървото.