Диетата на сумист! Не прави това вкъщи

Диетата на сумист! Не прави това вкъщи

sumo

Какво става, братоошу? Решихме да те просветим как се хранят сумистите, за да могат да се качат на тепиха. Не е лесна работа, да знаеш. Предположихме, че имат по 4-5 баби, при които трябва да ходят на гости всеки ден минимум по два пъти, но се оказа, че не е точно така.

Наръчник „Как да стана сумист“:

Котоошу и неговите колеги изяждат средно по 20,000 калории на ден. Ако не знаеш, ще те светнем, че нормалният човек поглъща около 2500 калории. Сумистите ядат 10 пъти повече от нас и всичко това – само в ДВЕ масивни хранения от по 10,000 калории.

Пропускане на закуската

Това може да изглежда нелогично по отношение на увеличаване на теглото, но според д-р Уейн Коауей, специалист по затлъстяването в университета „Джордж Вашингтон“, като прескочиш закуска може не само да предизвикаш преяждане по-късно през деня, но също така причиняваш спад в обмяната на веществата. Установено е в научните изследвания, че хората, които не закусват като сумистите, имат пет процента по-нисък метаболизъм от тези, които хапват като нас със ставането. Това е така, защото тялото ни използва повече енергия за храносмилане и усвояване на храната. Капиш?

Бира!

Консумирана с храна, бирата помага на въпросните спортисти да получат повече калории. Нещо повече, те консумират шест халби бира на хранене. Този вид напитки са известни като „празни калории“, което означава, че имат абсолютно никаква хранителна стойност, освен за осигуряване на енергия, а това от своя страна означава, че ще се съхранява като мазнина.

Practice.-Eat.-Sleep.-Repeat-daily-to-build-a-contender.-At-Tokyos-Izutsu-Beya-a-sumo-stable-apprentices-train-from-5-to-11-a.m.-then-have-breakfast

Следобеден сън

След като хапнат обилно, сумистите приличат много на бебета.  Те спят по около 4 часа след обедното хранене, за да забавят метаболизма си допълнително и да добавят колкото се може към обиколката на талията. Нещо, което жена ти не иска да й се случи!

Хранене навън

Според изследвания, храненето заедно с други хора ни кара да се засищаме по-бавно и съответно да приемаме повече храна. Сумистите тестват лимитите на стомасите си доста често и това им е от полза.

 

От къде идват всички тези калории?

Всички сумисти на изток ядат храна, наречена чанко-набе. В нея се съдържат много източници на протеин като пиле, риба и тофу, както и много зеленчуци с калории.

За съжаление средната продължителност на живота на сумистите е 60-65 години. Това се дължи най-вече именно на начин им на живот, от който си докарват заболявания като диабет, проблеми с черния дроб, сърдечни проблеми, артрит и високо кръвно налягане.