Porsche пуска най-мощния си сериен модел, брато. Цял свят пише за новия Taycan Turbo GT с допълнителния пакет Weissach (олекотен и без задна седалка). Автомобилът ускорява за 2,2 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 305 км/ч. Перфектен е за снимане на видео как се шофира с 260 км/час и да питаш “БТВ, къде сте”.
Rolls-Royce показа най-скъпата си кола (СНИМКИ)
Връщайки се обратно на спортното возило, което само ще го миришем, максималната мощност, която е налична в пълния си капацитет за кратко време, възлиза на зашеметяващите 815 киловата (1108 к.с.). Чудовищният ресурс на електрическия автомобил е съчетан с различни конструктивни решения за намаляване на теглото и подобряване на аеродинамиката. Затова пък и цената му си я бива – моделът започва от 479 200 лв. с ДДС. Леле. А перфектната версия Turbo GT е с 59 200 лв. по-скъпа от досегашният върхов модел, „обикновеното“ Turbo S, разчитащо на „само“ 952 к.с., достатъчни за 2,4 сек от 0-100 или 7,7 сек от 0-200 км/ч (2,2 сек за 0-100 км/ч).
Резултатът от иновативните инженерни и дизайнерски решения при Taycan Turbo GT са рекордни времена на две от най-предизвикателните писти в света. На състезателното трасе Лагуна Сека в Калифорния германската машина спечели титлата за най-бърза серийна електрическа кола. Малко по-рано, предпроизводствена версия на същия модел, постави нов рекорд в този клас на Нюрбургринг. Това превръща Taycan Turbo GT в най-бързия автомобил с четири врати при всички типове задвижване на Нюрбургринг.