Представяме ти възбуждащата концептуалната суперкола Peugeot Onyx, брато. Франсетата не са само Зинедин Зидан, Айфеловата кула, Тюр дьо Франс и некви влюбени хорица, те са и до голяма степен гениални. Иначе няма как да създадат такава кола, заклеваме се в Мишел Платини!
Пежото, което ще свали и най-недостъпната кифла, разполага с цели 680 к.с. Те са генерирани от хибридна система, съчетаваща дизелов двигател, електромотор и пакет литиево-йонни батерии. Двигателят с вътрешно горене е 3.7-литров V8 HDi FAP (600 к.с.), който задвижва задните колела. Той е куплиран с 6-степенна секвенциална трансмисия и електродвигател (80 к.с.). Така общата мощност на системата достига 680 к.с. и като настъпиш газта, двигателят реве като гладно цигане в Майчин дом.
Няма информация за динамичните показатели на Onyx, но можеш да бъдеш сигурен, че те ще са впечатляващи. Все пак автомобилът тежи само 1100 килограма и има завидна аеродинамика.
Peugeot Onyx е изграден почти изцяло от въглеродни влакна, което при челна катастрофа ще направи колата на акордеон. Представили си го? От този материал са изградени елементите на купето, а конструкцията е карбонов монокок, който тежи само 100 кг. Размерите на колата са 4.65 метра дължина, 2.20 метра широчина и 1.13 метра височина.
Предното и задното стъкло са от плексиглас, а част от вратите са плътни медни плочи. Шофьорът трябва да носи номер обувки от 45 нагоре. Демек возилото е само за надарени! Не се ебаваме, така е! Сега ще те шашнем като ти кажем, че вътрешния декор на колата е нещо като намачкан вестник, но не става за триене след голяма нужда.
Колата има вграден компютър, който ти показва как и от къде си карал, а и ставаш ли за шофьор. Колата е създадена миналата година и тестовете с нея се правят само на писти, което означава, че няма как да си я купиш и да я подкараш по бул. „Христо Ботев“. Колко струва? Колата не се продава, ха-ха-ха! Този концептуален модел не е предвиден за разпространение и продажби. Франсетата са гадни, нали?