Съвременният живот влияе пряко на технологии, автомобили, посегна и на пиячката, брато. Шотландската марка уиски “The Glenlivet” представи колекция от скоч, но не в бутилки, а под формата на ядливи капсули. Ниом, ниом, ниом! Важно правило е да не ги сбъркаш в тъмното с тези за пералнята.
“Без лед, без бутилка, без чаша. Ние предефинираме как може да се наслаждавате на уискито”, туитнаха от компанията.
Опаковката съдържа 23 милилитра концентрат. Капсулите осигуряват усещането за „изключителна експлозия на вкус“. Линията Capsule включва три разновидности: с цитрус, дървесни и пикантни аромати.
Засега такъв формат за сервиране на уиски ще се използва само по време на Лондонската коктейлна седмица, която ще продължи до 13 октомври. В един британски бар също се сервира, но не знаем кой е, а и не сме взели пари за реклама.