От броени часове на пазара е новата FIFA 20 – футболният симулатор, който се играе от малки и големи по цял свят. Продажбите на версията от 2018 година достигнаха до внушителните 20 милиона копия за PS4, Xbox One и Nintendo Swich. Заради Мондиал 2018 играта се разграбваше като топъл хляб, защото в дните преди големия форум геймърите получиха напълно безплатно приложение да усетят емоцията от Русия посредством виртуалeн симулатор на надпреварата. От компанията EA Sports все пак не скриха разочарованието си, че година по-късно имаше чувствителен спад на продажбите на FIFA 19, отдавайки го на липсата на турнир от ранга на световното първенство през календарната година.
-
Виж още, брато: Много нови начини за радост при гол на FIFA 20
От вчера в търговските мрежи, а също и онлайн, се продава FIFA 20, включваща всички последни летни трансфери, подобрена графика и най-новата придобивка – Volt или футбол на малки вратички. Очакванията обаче са спадът на търсенето да продължи, но този път причината е друга – големият конкурент PES. Японският разработчик на видеоигри нанесе сериозен удар по реномето на американския си съперник, след като успя да отмъкне ексклузивните права за „Ювентус“ и Евро 2020. Така от тази есен феновете на FIFA няма да могат да играят с шампиона на Италия, защото той ще фигурира в играта като „Пиемонте Калчо“. Освен това PES държи правата за „Барселона“, „Байерн“, „Манчестър Юнайтед“, „Милан“, както и техните стадиони. За капак играта излезе на 10 септември или с близо 20 дни по-рано от своя голям конкурент. А имаше години, в които японската игра използваше единствено интерпретативни псевдоними, с които да избегне авторските права, но сега нещата са коренно различни, а геймърите вече се питат един друг – PES 20 или FIFA 20. Със сигурност обаче от ожесточения спор между двете компании печели крайният потребител. А по едно и също време всяка година той е зажаднял за нова порция виртуален футбол…
Източник: “Труд”