in ,

Мода за отвъдното или как да си красив в ковчега

Мода за отвъдното или как да си красив в ковчега

Английската марка за дрехи Lyst представи скандална колекция с дрехи “Over My Dead Body” (“Само през трупа ми”), брато. Линията е вдъхновена от резултати на проучване, направено на клиенти, което показва, че 85% са обмисляли с какво ще бъдат облечени на собственото си погребение. Около ¼ от анкетираните признават, че биха похарчили 1000 паунда за дрехите си.

“Това, което носим, толкова много отразява кои сме ние и какъв е характерът ни, че не е изненада, че хората в днешно време имат ясна представа в какво искат да бъдат погребани – каза Катрин Ормерод, редактор на Lysy. – Те казаха, че животът е твърде кратък за скучни дрехи, ние се съгласихме и доразвихме идеята. Смъртта е твърде дълга, за да объркате дрехите”.

За своята рекламна кампания марката дори гримира в бледи тонове модели, които позират… в ковчег. Компанията предлага и две услуги, които са меко казано странни.

Първата е “Try Before You Die” (“Опитай преди да умреш”), което позволява да поръчаш дрехите, които харесаш, и в гратисен период от две седмици, през които не се теглят пари от сметката ти, да върнеш нещата, които не желаеш.

Втората услуга, “Death Threads”, предлага фирмата да съобщи на близките за дрехите, с които искаш да бъдеш погребан, в случай, че нещо се случи с теб и ти не успееш да им кажеш сам. Брррррр….

Кефи ли те?

Бар, изграден само от рециклирани отпадъци, получи награда

От Тръмп, та на глог