Световната верига за бързо хранене “Бъргър кинг”, брато, пуска на пазара парфюм, чийто аромат е на техните кюфтенца. Гениално, нали? Името на парфюма е “Пламъкът на скарата” и ще се продава само на 1-и април. Едва ли от “Бъргър кинг” се ебават, защото вече вървят здрави реклами на новия фешън парфюм, който ще струва 41 долара на шишенце.
Парите си заслужават, макар че имаме леки притеснения, които са свързани със следното нещо. Ако ползваме парфюма преди среща с Цецка в Студентски град, уличните песове могат много лесно да ни надушат, а от опит знаем, че да те гони едно куче и да бягаш от цяла глутница са две напълно различни ускорения на пулса. Може би заради това в България този парфюм няма да се продава. Кофти за кучетата, брато. Но от друга страна, тъкмо се чудехме къде да си правим кардиото…