Става ни некво хубаво, брато, като гледаме тази супер яка кола. Имаме почит както към хубавите жени, така и към хубавите коли.
Няма да те лъжем. Това е един от малкото дълги автомобили, които можем да гледаме повече от 10 секунди, без да си представим как задните седалки падат навътре и багажникът се пълни с кашони плодове и зеленчуци за пазара. Нищо селско обаче не виждаме в това Ауди. Сигурни сме, че с правилен подход ще можеш да напълниш багажника му със студентки на морето. Според нас могат да се хванат 10 първокурснички.
Колата все още не е на пазарите за автомобили на Братя Галеви в Дупница. Още я майсторят инженерите, така че ще имаш време да събереш пари. Ние няма да събираме, чат-пат ще играем тото – ако ни е писано, ще си возим задника в такъв звяр, ако не – ще продължим да си правим месечни карти за Градския транспорт.
В случай, че не ни вярваш, че няма по пазарите, потърси я по име – Audi Prologue Avant. Не се подвеждай по третата дума, авантата е невъзможна.
Под предния капак се крие двигател хибрид. Хем можеш да сипваш нафта от тираджиите, хем да зареждаш от мрежата на ЧЕЗ. 353 коня пък работят с 3-литров TDI турбо дизел V6 двигател, комбиниран със 134 конски сили на сметката на електромотор. Тази неприлично добра комбинация е гарнирана с 8-степенна скоростна кутия, така че ще можеш да варкаш сите селяне от Видин до Малко Търново. Още по-якото е, че е 4х4, което означава, че дори и да не чистят снега, ти си танк и минаваш навсякъде и през всичко.
От 0 до 100 км/ч вдигаш за никаквите 5 секунди. Максималната скорост е 250 км/ч, но в България нямаш къде да вдигнеш толкова. Разходът? С едно зареждане на ток можеш да минеш 80 км/ч, а с един галон нафта – 238 км. Един галон е 4,4 литра. Направо ни е неудобно да го сметнем. Нека си карат шибаните джипове и да се правят на тарикати. Тарикат е тоя, дето може да спести пари. Всеки може да ги харчи, брато.