След по-малко от шест месеца започва и Световното в Бразилия. Найк като официален спонсор на домакините разкри новия екип на бразилския национален отбор, брато.
Комплектът, който ще бъде носен от най-титулования отбор в света, комбинира производителност и технологични иновации с актуализаирани културно-дизайнерски елементи и екологично устройчиви материали.
С помощта DRI-Fit технология, фланелката, шортите и чорапите на Неймар ще са способни да регулират телесната температура на играча по време на мач. За първи път в историята на Мондиала екип на национален отбор ще бъде изработен средно от 18 рециклирани пластмасови бутилки (100% рециклиран полиестер в шортите, 96% във фланелката и 78% при чорапите на футболистите).
За да направят модела на новия екип, дизайнери от компанията Найк събират данни относно формата, тялото на играчите от целия национален отбор на Бразилия.
Фланелката разполага с нов дизайн Y-образно деколте, бразилската емблема от фланелката също е обновена. Добавени са златисти влакна, по-голямо изображение, а от вътрешната страна на фланелката има нов почетен лозунг – „Nascido al jogar futebol”. Преведено на български език – „Роден да играе футбол“.
Националният екип съчетава цветовете от националното знаме на Бразилия. Сините шорти изобразяват тъмно-синия ромб от националния флаг, пресечен с бяла ивица, докато жълтото и зеленото са националните цветове на страната на кафето. Зеленият цвят символизира горите на Амазония, а жълтия – златните запаси на страната. През XVI-XIX век в Бразилия се намират най-големите мини за добив на злато. Синьото на шортите символизира пък небето над Рио де Женейро в нощта на 15 ноември 1889 г. – датата на провъзгласяване на бразилската република.
Фланелката на Найк в по-близък план.
Отворите, контролиращи температурата на играча.
Цялата фланелка разполага с много фини дупчици за контролирането на влагата и охлаждането на играчите.