Консумирай мазнини и още фитнес съвети от Старата школа

Консумирай мазнини и още фитнес съвети от Старата школа

arnie

Техниките за изграждане на мускули, брато, не са само химия, химия и пак химия, макар че така си мислят твоите приятели от залата. Забелязал ли си, че всеки келеш без бъдеще прилича на бат Арни на млади години? Разликата е там, че г-н I’ll-be-back е тренирал години да стане скала от мускули, а твоите аверчета избират шорткъта на химията, който рано или късно ще ги разцепи.

Ако искаш да спортуваш ползотворно, без да друсаш организма си с някакви отрови, ние ще ти помогнем. В този материал ще ти предадем няколко съвета от Старата школа – все братоци, които са вдигали железа по времето на бат Арни. Ти обаче обичаш спорта и искаш да влезеш във форма, а ние можем да ти помогнем. Записвай си!

Мазнините са твоят приятел

„В тези дни, хората усложняват нещата“, споделя бившият културист Рик Драшин. – Постоянно се правят някакви диети: зонална диета, палео диета, диета Бевърли Хилс и т.н. Ще те върна в ранните дни на културизма и ще ти кажа, че това са глупости. Храни се с повече мазнини. Например, жълтъците на яйцата. Основната функция на мазнините е усвояване на някои витамини и осигуряване на енергия. Препоръчвам и кисело мляко с голям процент на масленост, а не това с нисък и много въглехидрати“.

Блъскай като животно

„Хората не тренират достатъчно в днешно време, а разчитат на химията да им свърши работата“, твърди фитнес експертът Томас Есхам. – Ако погледнеш клиповете на Арни, ще видиш, че той се затруднява на упражненията, въпреки че е як. Това е така, защото той прави много тежки тренировки, което се различава от твоята програма. За да станеш як, трябва да блъскаш като животно. Да ти е трудно, брато, да се потиш и стенеш от болка, да виеш като ученичка след неуспешно контролно по биология. Виж Арни, виж му лицето, погледни това изражение, брато.

Дишай

„Нещо, което използвам в тренирането на моите бойци, е дълбокото дишане“, разкрива треньорът по бокс Джими Тибс. – Много хора си мислят, че тичането е добро за белите дробове, и са прави. Но когато си на едно място е добре да дишаш много, много дълбоко. Това е по-полезно за белите дробове. Особено при тренировките в залата. Не трябва да задържаш много въздух в теб. Това може да те убие“.

Смени аминокиселините с чернодробни таблетки

„През седемдесетте протеиновите добавки бяха ограничени и ние взимахме много чернодробни таблетки“, разказва Драшин. – Те са пълни с желязо, витамин B12 и с добър протеин. Абе, все едно ядеш черен дроб. Сега има черен дроб на прах, но той е отвратителен. Има вкус на пръдня. Ако не можеш да си намериш от чернодробните таблетки, аминокиселините не са лоша добавка“.

Шоколадово мляко 

„Креатинът не е съществувал преди десетилетия и тогава пиехме мляко с шоколад“, разказва Есхам. – Вярваш или не, много от университетите с добри спортни програми дават на своите състезатели да пият шоколадово мляко. Идеално е за възстановяване. Препоръчваме ти домашно прясно мляко, защото това в магазина е пълен ташак“.